Služby

Účetnictví a daňová evidence

Vedení daňové evidence a zpracování účetnictví představuje především zpracování:

  • Přijatých a vydaných faktur
  • Banky a pokladny
  • Evidence majetku a leasingu
  • Odpisů
  • Inventur jednotlivých účtů
  • Podkladů k daňovým přiznáním
  • Uzávěrky a závěrky účetnictví

Mzdové účetnictví a personální agenda

Zpracování mzdové a personální agendy zahrnuje hlavně:

  • Přihlášení a odhlášení zaměstnanců u zdravotní pojišťovny a okresní správy sociálního zabezpečení
  • Měsíční zpracování mezd
  • Měsíční hlášení na zdravotní pojišťovny a okresní správu sociálního zabezpečení
  • Hlášení práce neschopných na okresní správu sociálního zabezpečení a vyřízení související agendy
  • Vypracování mzdových a zápočtových listů jednotlivých zaměstnanců
  • Příprava příkazů k úhradě výplat a odvodů z mezd pro zaměstnavatele

Skladové účetnictví

Dle požadavků klienta vypracujeme rozložení a analytiku účtování jednotlivých skladů a povedeme především:

  • Skladovou evidenci
  • Evidenci pohybů ve skladu
  • Inventuru skladu včetně zaúčtování
  • Provázanost skladu na přijaté a vydané faktury
  • Účtování jednotlivých položek

Daňová přiznání

  • K dani z příjmů právnických osob
  • K dani z příjmů fyzických osob
  • K dani z přidané hodnoty
  • K dani z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti
  • K dani silniční
  • K dani z nemovitých věcí
  • K dani dědické
  • K dani darovací

Intrastat

Na základě podkladů klienta zpracujeme výkazy o intrakomunitárním obchodu. Jedná se zejména o tyto činnosti:

  • Hlídání prahu pro vykazování
  • Registrace na Celní správě
  • Intrastat přijetí
  • Intrastat odeslání
  • Podání hlášení na Celní správu

Zastupování na úřadech

Nabízíme zastupování klientů před úřady na základě plné moci, především před Českou správou sociálního zabezpečení, zdravotními pojišťovnami a finančním úřadem.

Transparentnost cen

Každý klient získává přístup do zákaznické sekce webu, a má tak průběžně dokonalý přehled o provedených pracích a jejich ceně.

Výstup služeb

Po zpracování roční účetní uzávěrky a závěrky bude klientovi předána kompletní účetní agenda v elektronické podobě. Přílohou agendy je balíček sestav, kde nechybí inventurní soupis skladu s oceněním, inventura skladu, soupis majetku firmy podklady k dani z přidané hodnoty, podklady k dani z příjmů, účetní deník, účtová osnova, adresář odběratelů a dodavatelů klienta a mnoho dalších, dle přání zákazníka.